Sunday, June 8, 2008

Ce prostie..

Poezie…mda , ce prostie e sa scrii
O poezie de care nimeni nu va şti,
Versuri coapte aruncate in zadar.
Sentimente care nu vor fi mărgăritar


Eminescu poet a fost,si a murit.
Cu ce
-l bucură ca poezia a trăit?
Sentimente pure îngheţate pe o foaie,
Citite acum iubitei de oricare fraier.

Un înger si un demon i-au dat inspiraţie,
Fraierului dorinţa de sex ii da graţie
;
Versuri din rai şi din iad rupte
Acum inima fecioarei uşor io corupe.

Ce a fost odată aur pentru zei
Acum este doar praf in ochii ei,
Ceea ce făcea odată îngerii să zboare
A murit, rămânând o umbră neîncrezătoare.

Poezie… mda, plină cu a mele sentimente
Lasă,vei muri înainte de crudele momente
Zei, cristale, perle, cu toate eşti înzestrată
Ce contează ca nimeni nu te va iubi vreodată…

Trăi-vom solitari pe acest pământ
Eu fără ea, tu fără crezământ
Noi amândoi o vom iubi pe ea
Ca e buna,e frumoasă, e steaua mea.

5 comments:

Anonymous said...

:) Interesante "ganduri inghetate pe`o foaie"..

cory said...

cu ceva greseli..iubii se scrie cu un singur i, murii la fel, cu un singur i. Pacat ca e alb pe fond negru si ma dor ochii, altfel citeam mai mult. Dragutza poezia :) sper sa nu te superi pt comment.

Flavius said...

mersi cory..nu ma supar..trebuie sa recunosc ca ai atins 2 puncte sensibile...nu imi place romana (ca disciplina la scoala ) si nici nu esteticu nu ma prea am...
am modificat greselile semnalate(cred) dar culoarea o pastrez...cel putin pana gasesc alta culoare sa mearga pe fondul negru :)

sanda said...

frumos comentariu in versuri a poeziei lui eminescu.
dar de unde o aparut steaua la sfarsit k pe mine m ai pierdut acolo.sau cine e steaua?( nu mi zi ce zicea eminescu k i steaua)

Flavius said...

Eminescu...ce zicea Eminescu ca i steaua?
Steaua mea...in liceu cand am inceput sa imi dezvolt mai mult latura mea romantica,am privit cerul si mi-am dat seama cat de bogat e cerul..."steaua mea" reprezinta acel unic prieten care nu te paraseste niciodata, care te vegheaza mereu de sus, care chiar daca straluceste nu iti trezeste invidie,,,care e alaturi de tine cand suferi,,,si te calmeaza...care e alaturi de tine cand esti fericit si te face sa te simti ca zbori...steaua reprezinta acel prieten ideal
iar in poezie...oricat de mult mar face ea sa sufar, oricat de mult ii place sa ma chinue..oricat de multe defecte poate ea sa aiba..eu o voi iubi pt ca e ..steaua mea...

Cine e ea...te las pe tine sa te gandesti :)