Sunday, June 8, 2008

Trandafirul nimanui


In umbra frunzelor mereu

Stau invis. Ce greu,

Ce greu imi e acum sa te privesc.

Suspin mereu, sub zambetu-ti, gresesc.


Cerescul cer la san te-mbratiseaza,

Privirea ta mereu visuri imi creeaza,

Raza imbuclata m-atinge inghetata

Iubirea cu cerul de tine creata.


In vara petale ti-au mangaiat surasul…

Noaptea sub frunze iti dispare plansul..

In vis..of..in viata totul e o clipa

Sub mangaierea-ti tandra spini nu se mai misca.


Dar ai plecat la el, albastru nepatruns

Cer inorat, de fericire impuns

Te-ai asezat mandra in ale lui soapte

Eu sunt aici, tu esti departe.


Trandafir al nimanui ma ofilesc…

Jos pe pamant in amintire ma vestejesc

In noptile cu luna plina, te vad acolo sus

Si simt cum venele-mi ingheata -n apus.


Cu fulgi de nea ma incalzesc acum,

De cand ai plecat, caldura e scrum.

Spini cu care odata ma mandream

Nu mai sunt, nu mai sunt ce eram.


Acum ma mai opresc o data sa te privesc

Steaua, a mea.. nu,..nu te mai iubesc

Raman al nimanui pe veci;

Eu si cu mine,,,al singuratatii colegi.

2 comments:

sanda said...

fla, tu ca si trandafir ce culoare ai?
te rog nu mi zi ca tot rosu, te rog.
....trandafirii rosii nu ma impresioneaz si cu cat trec mai multe week enduri cu atat mai putin.
si acum vazand si cunoscand situatia in ansamblu as vrea sa ti spun sa incerci niste "experiente" noi cu simbolul vietii tale si sa l amplasezi intr un mediu artificial- buchet, aranjament- si sunt curioasa ce poezie iti inspira k mie imi dau lacrimile de durere knd "ma joc" cu trandafirii.(si nu glumesc)

Flavius said...

trandafir..nu ma consider trandafir..ce culoare am..tu sa imi spui asta..
nu am un tradafir preferat...dar oarecum i-am catalogat..cel rosu..il daruiesc iubiri..cel alb puritatii..cel galben/portocaliu prieteniei..mai e unul cu doua culori..are inceput de verde, il daruiesc zambetului...
faptu ca nu te impresionaza cei rosii..nu pot eu ajuta cu cuvinte..dar cand il vei primi de la cineva din inima...adica atunci cand cineva til va oferii..pt ca vede in el mai mult decat o alta floare si in tine mai mult decat o alta fata...atunci sunt convins ca il vei iubii